Így reggelizz egészségesen!
BookingButton
Főoldal/Ajánló/ Így reggelizz egészségesen!

Így reggelizz egészségesen!

"Azért nem reggelizem, mert utána éhesebb vagyok, mint ha egyáltalán nem ettem volna semmit." Ismerős? Akkor figyelj, mert valamit nem jól csinálsz! Nem azért érzel így, mert reggeliztél, hanem azért, mert rossz ételt választottál. A Life.hu lerántja a leplet a leggyakoribb baklövésekről.

 

Sokan mindössze egy tál gabonapelyhet reggeliznek tejjel. Bár a tejben van fehérje, de nem elegendő, ezért hamar éhes leszel - írja a Huffington Post.

Tipp:

Egyél egy főtt tojást a müzli mellé vagy teljes kiőrlésű pirítóst, amit vastagon megkenhetsz mogyoróvajjal.


2. Kevés rost

Minél több a cukor a gabonapehelyben, annál gyorsabban megemészted, és bizony gyorsabban is megéhezel.

 

Tipp:

Legalább 5 gramm rost legyen az ételben, és mindig több rostot használj, mint cukrot. Rostban gazdag például a csíra és a lenmag. Vagy vásárolj zabkorpát, és tegyél belőle egy-két kanállal a reggeli joghurtba.


3. Semmi zsír

Egy olyan ételtől, amiben nincs zsír, egy óra múlva éhes leszel. A zsírszegény görög joghurt egy kis müzlivel és bogyókkal ezért nem jó reggelire.

 

 

Tipp:

Vásárolj 2 százalékos zsírtartalmú joghurtot, vagy szórj egy kis diót a zsírszegény verzióba.


4. Kevés étel, kapkodós reggeli

Bár a gyümölcs rostban és vitaminban gazdag, nem elég reggelire. Egy útban a munkahelyre, kapkodva elrágcsált alma nem csillapítja az éhséget.

 

Tipp:

Szánj időt a reggelire is! Kelj fel reggel 10-15 perccel korábban, készíts magadnak egy kiadós gyümölcstálat, és rágj meg minden falatot aprólékosan. Egészen másképp indul majd a napod!


5. Késői reggeli

Felkelés után egy órán belül érdemes reggelizni. Minél többet vársz, annál éhesebb leszel. Ne feledd: a reggeli egyik fő célja, hogy energiát adjon. Ha összemosódik az ebédidővel, akkor nem tudja hatékonyan elvégezni feladatát. De jegyezd meg azt is: bármilyen reggeli jobb a semminél!
Tipp:

Ha kicsúsztál reggel az időből, készíts magadnak egy gyors turmixot, és ebédelj a szokottnál kicsit korábban!

Forrás: life.hu