Új, magyar bio kozmetikai márka
BookingButton
Főoldal/Kezelés ajánló/ Új, magyar bio kozmetikai márka

Új, magyar bio kozmetikai márka

Nagy sikerű sajtórendezvényen mutattuk be legújabb büszkeségünket, a mySPIRIT skincare kozmetikai márkánkat. Főszerkesztők és rovatvezetők jöttek el a sajtótájékoztatóra, hogy megismerjék az egyedülálló, új, magyar bio kozmetikai termékcsaládot és azt a kezelést, melyet páratlan személyre szabottsága tesz igazán különlegessé.

 

Partnerszállodánkkal, a NaturMed Hotel Carbonával közösen rendezett sajtótájékoztatón előadást tartottak a fejlesztők és a tudományos hátteret bemutató kutatóorvos.

 

Dr. Ládi Szabolcs, a Szent-Györgyi Albert Nemzetközi Alkalmazott Táplálkozástudományi Intézet orvos igazgatója rávilágított az egészséges táplálkozás, a bőr megfelelő ápolása és az egészséges bőr szépsége közti kapcsolatra.

 

Dr. Gyovai Viola okleveles biológus, a Magyar Tudományos Akadémia kandidátusa, a tanúsított bio kozmetikumokra vonatkozó előírásokkal ismertette meg az újságírókat. Mint a mySPIRIT skincare termékek egyik fejlesztője és gyártója bemutatta a legfontosabb felhasznált hatóanyagokat is.

 

Torhosi Tünde mesterkozmetikus, szállodáink Blue Diamond díjas spa menedzsere, a márka megálmodója és a kezelések protokolljának kidolgozója a márka filozófiájáról beszélt és az egyedi vonásokra hívta fel a figyelmet.

 

Mitől különleges a mySPIRIT skincare?

  • nem „natúr”, nem „növényi eredetű”, hanem ellenőrzött, BIOKONTROLL tanúsítvánnyal rendelkező, valóban tisztabio termékek
  • ahelyett, hogy pusztán felszínesen kezelnének egyes bőrpanaszokat, közreműködnek a bőr egészséges működésének helyreállításában
  • a termékek nem egyszerűen a szépséget szolgálják, hanem a bőr, és ezzel az egész szervezet egészségének a megőrzésében szerepet játszanak
  • a termékek mindegyike bio parfümmel illatosított
  • a termékeket egyedi kozmetikai kezelés egészíti ki
  • magyar innováció eredményeként megvalósuló termékcsalád, magyar kutatók, fejlesztők és beruházók segítették a márka létrejöttét

 

Meggyőző bemutatkozás
A sajtó képviselői nem csak elméletben ismerték meg a márkát, hanem ki is próbálták a mySPIRIT kezeléseket és elkezdték tesztelni a termékeket is. Beszámolóikat, megtisztelően pozitív véleményüket számtalan helyen már megjelentették és a közeljövőben számos magazinban olvashatnak majd interjúkat a márka fejlesztőivel.