Általános információk
BookingButton
Főoldal/Rendezvény/ Általános információk

Általános információk

Konferenciák, céges összejövetelek, továbbképzések, hétvégi tréningek, üzleti megbeszélések valóban sikeres lebonyolításában kulcsszerepet játszik a helyszín. A hely szelleme és atmoszférája, a professzionális technikai körülmények mind-mind hozzájárulnak ahhoz, hogy a legfontosabb szakmai események igazán betöltsék küldetésüket, hosszú távú élményt biztosítva partnereinknek, üzletfeleinknek. Esemény, élmény, érték.

Az Ön rendezvényének kényelmét a különféleképpen átalakítható 740 m²-es rendezvényközpontunk biztosítja. Az öt őselem – melyről a konferenciaközpont termei nevüket kapták -  egyetemességének harmóniája ideális és különleges helyszínné teszi a Spirit Hotelt bármilyen rendezvény lebonyolításához.  

Konferenciaközpontunk 5 hangszigetelt teremrészre – Tűz, Víz, Levegő, Föld és Spirit – és Előtér részre választható szét. A szekciótermek egymással szabadon, több variációban összenyithatók. Az összes teremmel és az előtérrel összenyitva a szálloda alkalmas akár 400 fős gálavacsora megrendezésére.

Rendezvényteraszunk egyedi helyszínt nyújt a kávészünetekhez, melynek során a résztvevők élvezhetik a környék kristálytiszta levegőjét.

A tökéletes helyszín mellett az alábbi modern technikai eszközöket kínáljuk Önnek:

  • beépített és mobil hangtechnika,
  • 4K felbontású projektor,
  • mikrofon (hordozható, clip)
  • TV és DVD lejátszó,
  • flipchart,
  • beépített és mobil vetítővászon,
  • WIFI,
  • HDMI, VGA, vezeték nélküli csatlakozás
  • valamint igény szerint bérelhető szimultán tolmácskabin